NELER DİNLEDİK BİZ, NELER...

İSTANBUL ŞEHİR BANDOSU

03 Haziran 2026 Çarşamba 18:17

1 Haziran 1927’de İstanbul şehrinde müzik yapmak ve bando elemanları yetiştirmek üzere kuruldu. Yaz aylarında haftada dört gün açık havada konserler veren, diğer günlerde resmi törenlere katılan bandonun kadrosu 50 kişiydi.

Kış ayları yeni eserler öğrenme ve repertuvar çalışmalarıyla geçiyordu. İstanbul Şehir Armonisi adını da almış bandoyu çeşitli zaman aralıklarında Hulusi Öktem, Cemil Dölener, Asım Güzey, Mehmet Öğretir, Önder Bali yönetmişti.



Diğer Haberler

CEMALİ
CEMALİ
17 Haziran 2026 Çarşamba 17:40

FETHİ TANER VE TOPLAMA ADAMLAR
FETHİ TANER VE TOPLAMA ADAMLAR
16 Haziran 2026 Salı 06:34

GÜZİN İLE BAHA
GÜZİN İLE BAHA
15 Haziran 2026 Pazartesi 18:01

OĞUZ ABADAN ORKESTRA VE VOKAL GRUBU
OĞUZ ABADAN ORKESTRA VE VOKAL GRUBU
13 Haziran 2026 Cumartesi 18:22

LOKOMOTİF
LOKOMOTİF
12 Haziran 2026 Cuma 17:45

ÇIĞRIŞIM
ÇIĞRIŞIM
11 Haziran 2026 Perşembe 16:27

A - 1
A - 1
10 Haziran 2026 Çarşamba 05:37