NELER DİNLEDİK BİZ, NELER...

GENÇ ARSLANLAR ORKESTRASI

19 Mayıs 2026 Salı 16:33

Ali Atasagun tarafından 1960’da kurulan Genç Arslanlar Orkestrası, okullarda ve özel toplantılarda müzik yaptıktan sonra 1964’de 2. Boğaziçi Müzik Festivali’ne katıldı. Genç Arslanlar bir yıl sonra aynı yarışmada Ali Atasagun’un Fadime bestesiyle Altın Hisar ödülünü kazandı. Orkestra 1965’de dağılırken, Atasagun ile arkadaşları ’Ali Atasagun Dörtlüsü’nü kurdu. Orkestrada bir ara Çetin Yorulmaz saksafon çalmıştı.



Diğer Haberler

A - 1
A - 1
10 Haziran 2026 Çarşamba 05:37

KUPA DÖRTLÜSÜ
KUPA DÖRTLÜSÜ
08 Haziran 2026 Pazartesi 18:11

RİTM 68
RİTM 68
07 Haziran 2026 Pazar 17:05

GRUP SEKSTET
GRUP SEKSTET
06 Haziran 2026 Cumartesi 18:20

ZEKAİ APAYDIN ORKESTRASI
ZEKAİ APAYDIN ORKESTRASI
05 Haziran 2026 Cuma 18:01

JÜPİTERLER
JÜPİTERLER
04 Haziran 2026 Perşembe 18:16

İSTANBUL ŞEHİR BANDOSU
İSTANBUL ŞEHİR BANDOSU
03 Haziran 2026 Çarşamba 18:17